Wednesday

Its almost the end of 2017

Assalamualaikum..

dah lama terbiar sepi blog ni..agak sibuk menguruskan kehidupan..haha
ayat klishe sangat...

2017 dah nak berakhir..
banyak bucketlist yang masih terkapai-kapai..n salah satunya menurunkan berat badan...hahaha

untuk 2018..satu permulaan baru dalam hidup aku...mungkin akan pindah dan duduk di satu tempat baru

risau lah juga...mencuba sesuatu yang sangat baru ...
orang kata life starts after 40...but i think life starts when you realise its the time for you to move on and start new journey in life

2017..banyak pengalaman..pahit..manis..air mata 2017 aku dah taknak kenang..x best pun kenang benda sedih ni..buat sesak dada je...

finally after 10 years aku berjaya move on..i am totally move on from you si tompok...semoga kau bahagia dengan isteri and anak yang comel...aku sedang bahagiakan diri aku dengan buat perkara yang aku suka

semoga 2018 memberi satu makna baru dalam hidup aku..for dunia and akhirat ..and semoga mak abah sempat merasa aku balas jasa mereka selama ini...aminnn

Dear ALLAH,please make me a wonderful person who always put U in my heart..

No comments:

Post a Comment