Saturday



Nampak macam scene dalam novel kan..taklah ni status org aku screenshot pastu edit..

Cuba membayangkan aku berada kat tempat perempuan yg bertanya tu...rasanya ngilu kot..

Sebab dia menyangka  lelaki tu tak suka kat dia..dia pendam je perasaan tu..kalau lah dia ada keberanian untuk berterus terang..mungkin yang lelaki tu dukung anak diorang..

Tapi mungkin ni memang takdir ..bahawa mereka hanya mampu menyayangi hanya dalam hati..

Tak semua orang mampu berterus -terang menyatakan perasaan..setiap insan ada cara sendiri untuk memberitahu apa yang dia rasa..
Aku...aku meluahkan perasaan melalui tulisan..aku tahu aku memang tak mampu untuk berterus-terang..sebab tu aku hanya mampu menulis apa yang aku rasa dalam hati ni
Tipulah kalau aku kata aku tak pernah suka seseorang..cuma aku lebih memilih untuk simpan perasaan tu..sebab aku tak yakin aku mampu untuk beritahu dia apa yang aku rasa..
Biarlah rasa ini hanya ku simpan hanya dalam hati....
Hahaha...ok dah..tak payah nak poyo sangat..tapi jujur..smpai sekarang masih ingat dia..cuma doa je yang mampu aku titipkan untuk dia...semoga dia bahagia walau dengan siapa pun dia pilih nanti

No comments:

Post a Comment